The Mamas & The Papas - California Dreaming

2010-02-04

Arbetsdagen så här långt har varit tämligen acceptabelt och hälften återstår ännu enligt nya arbetsschemat (16 h Arbete - 6 h Sömn - 2 h Övrigt) eller utbränningsvägen som jag av erfarenhet brukar kalla det. Särskilt nöjd är jag med analysen av reklam för McDonalds respektive hur Viking line använder loggan på sin butik:

McDonalds demonstrerar effektiv reklam
Logga för Viking line analyserad

Det kan därför vara lämpligt med något för motivation i samband med en kort paus. Dock givet att jag är tämligen nöjd med den sista analysen så låter jag den ligga publicerad överst vilket genomfördes genom att flytta fram tiden för den.

Här har vi något lämpligt motiverande jag fick som rekommendation på Youtube:

Givetvis... Kalifornien är ju en plats skapad för mig som jag ju väl vet från besök där.

Följer utmärkt temat från gårdagen:

ATB - Don't Stop - Musik med inspirerande foto
Avkopplande trance visar färg och framtiden för Youtube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar